lördag 21 november 2009

"...............andra saker som fungerat bra på min blogg är tatueringar och gulliga djur!"



Som sagt andra saker som fungerat på min blogg är ju tatueringar och "gulliga djur" i olika situationer Undrar om man även där precis som i inlägget nedan kan göra någon slags kombination, raka en pingvin och tatuera den exempelvis! Nej, det gör jag inte då skulle det bli ett "ramaskri" och jag kanske skulle bli tvungen att stänga hela OumberligaBloggen pga alla hot mm. Bäst att helt enkelt bara visa en bild på min Star Wars fanatiska Svärdotter samt på lite gulliga pinviner i sin naturliga miljö!
Vid datorn Peter Olofsson!

1 kommentar:

annami sa...

Tatueringar är oftast genomtänkta, men det kan ju definitivt inte denna kvinnas vara... "jag vill ha den och den och den och den och den och den..."