onsdag 27 juni 2012

"Läs en bättre blogg än den här........!"

Ibland tvivlar jag både på mig själv och Oumberligatingbloggen. Tänk vad en del bloggare får till härliga, roliga och livsbejakande inlägg. Jag har en bloggkompis (tror jag) som nyligen gjort ett inlägg som framkallade en liten tår i Oumberlige Peters ena ögonvrå. Lyssna på Anita Hegerland ovan sedan klickar du dig vidare till Marinasbay.........och hittar en alldeles vanlig fin och läsvärd blogg, utan en massa tokerier, nakenhet och frustration.
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson i rannsakans tidevarv nådens år 2012.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nä sluta får du då rakt INTE, smyger här i krokarna fast jag oftast är lite osynlig..

ps. även jag saknar våra cyberpartyn...

kram från skåne

desperat hemmafru sa...

Nu ska du inte vara så'n! Visst kan man vara tråkig och trist på sin blogg ibland, men vem f-n är kul jämnt? Din blogg är outgrundlig tycker jag. Vissa inlägg älskar jag (gärna de som får mig att tänka till en extra gång, eller de som visar din enorma kunskap om saker och ting), andra blir jag liksom irriterad på. Berörd blir jag alltid - på ena eller andra sättet! Eller var det oumberlig din blogg var???

Tankar vid midnatt sa...

Hej och kram

BP sa...

En blogg ska ju spegla som man själv är. Bloggen är världens bästa ventil för precis allt. Å då vi alla är olika så finns det olika bloggar. Sedan kan man välja vilken inriktning man vill följa.
Din blogg är bra, fortsätt i den andan, bloggen är ju du!

conny sa...

Tjofaderittan tycker jag är en bra kommentar! ;D

PS. Din blogg håller världsklass!

Cici sa...

Jag vägrar att lyssna på Anita Hegerland, men har varit in på Marinasbay som hastighast. Ska kolla den bloggen lite mera senare. Dessutom har jag denna kväll blivit följare på Pockethexorna, något jag länge tänkt men äntligen kommit mig för.
Nu ska jag vidare i bloggvärlden. Jag ligger efter en hel del eftersom barn och barnbarn tagit upp min tid, och det med rätta.

Marina sa...

Det är väl bara att tacka för den kommentaren, fast du ska veta att jag tycker det är himla kul att titta in här hos dig och det där med "livsbejakande" lät djupt - men väldigt avancerat, så jag tackar och tar emot! Kram