onsdag 6 juni 2012

"Med rakad eller icke rakad pung - för Sverige i tiden...!"

Herregud vad sysslar jag med egentligen denna Nationaldag. Sitter och gör ett inlägg om rakade testiklar! Fyan Peter......Leve Fäderneslandet. Nationalsången är för amatörer, självklart så hyllar vi idag Ers Majestät Konungen med att sjunga Kungsången......eller annars vänder vi blad och fortsätter att raka Kungen....förlåt Pungen!
Själv ska jag nu ge mig av till jobbet och ta hand om dem som har slitit för Fosterlandet i hela sitt liv och inte fått ett skit som tack för det! (Någon snodde stålarna på vägen)
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Killen högst upp på Cyberbarrikaden!

1 kommentar:

Milla sa...

Här firades en 9-åring på Nationaldagen vilket har blivit lite av en tradition den 6 juni fast åldern på födelsedagsbarnet numreras förstås olika från år till år. Sverige är jag stolt över varje dag. Åtminstone demokratin, yttrandefriheten etc. Vår natur firar jag också men samhällets skitsidor skulle jag gärna vara utan. Vem vill inte det?

Ha en bra dag på jobbet. Två dagar till helg =D
Kram