lördag 21 november 2009

"Eller annars får allt vara som vanligt!"


Ja, det kanske är bäst att jag inte låtsas att jag är någon "gulligull" kille, lika bra att vara sur och otrevlig som jag är av naturen. Så gillar du inte min blogg som den är så kan du dra åt helsike!
Nu ska jag ut i Stockholms trafiken med min "Lilla Fru" det är där jag kommer till min rätt som en modern Viking, med min två ton tunga och sex meter långa bil går ingen säker, mitt "plåtskepp" kryssar ledig fram längs innerstadens gator och fan ta den som försöker sig på att tränga sig in framför!
Vid datorn som vanligt din "Ovän" i bloggdjunglen!
PS: Nej fy fan för, pingviner, bögar och för små nubbeglas! Okej då, så hemsk är jag väl ändå inte? Både pingviner och bögar är ju lite "gulliga" på sitt vis, fast grunda brännvinsglas där går gränsen!

7 kommentarer:

Susanne sa...

Oj vilken bild..Kanske det va du i ett annat liv..Ha en go dag..Kram Susanne

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej omöjlige Peter!

Ja med en bilen tror väl folk att de inte är säkra på gatorna.Men jag vet ju att du har ett varmt hjärta så jag skulle inte vara orolig. Och lilla frun känner säkert stolthet över sin viking.

Själv är jag lite krasslig just nu. En förkylning som tagit fart. Men jag tog flunsa sprutan så det är nog ingen svin influensa på G.

Hoppas solen sken över Stockholm idag också. Här höjde alla på ögonbrynen när den kikade fram.

Ha en fin kväll

Kramar Viveka

Häxan sa...

Härligt....Du är i högform igen!! Känns skönt tycker jag. Jag måste ju erkänna att jag saknar dina kommentarer...
Men nog är det lite bloggtorka som breder ut sig över landet. Men det kan vara mörkret som spelar in där. Vi har haft underbart väder idag och jag lider inte av bloggtorka....så välkommen in....Lördagskramar// Häxan

LillaFlisan sa...

Jag gillar din blogg!!!



(blink, blink :-)

Tänkte att jag skulle kommentarsbomba dig lite idag bara för att du behöver lite extra uppmuntring. Jag blir nämligen lite ängslig att du ska få ett av dina ryck och släcka ner Oumberliga.


För hur ska jag då klara mig????

Puss och kram!

Flisan

Karins fotoblogg sa...

Kram!

blondiie sa...

GÖTT!!!!! Du säger ifrån att dom kan dra åt helvete, damn u make me proud!!!

Tantans sa...

Oj vilken härlig blogg som jag skulle ha skrivit den själv iaf när det gäller bilkörningen...jag har en Atos Pride men jag inbillar mig att den är lika stor som Queen Mary så dom skall ju bara passa si hehehehe...och jag hatar personer som inte fick lära sig vad faen man har en blinkers på bilen för när dom tog körkort...så jävla irreterande då skall dom bara inte komma och tränga sig...jag vet iaf var tutan sitter hahaha..och demn kan jag hänga mig på...
Så skulle du se min lille söta tatuering som jag har en men naggade söt är den...vill ju göra fler men vill ha en bra tatuerare som kan sin sak..
Hoppas det gick bra i trafiken..kram påre