tisdag 3 november 2009

"Två glada mail har jag fått sedan i morse!" Jakten på glädje Part IV!



I princip direkt efter jag hade visat inlägget nedan så kom det ett mail ifrån en läsare som inte hade någon blogg och därför kontaktade mig på det sättet i stället! Innehållet var enkelt!
Hur vet man att det då är två elefanter på toaletten då?
Jo, det står en röd tandemcykel utanför!
Säger inget om kvalitén på historien men glad blir jag när någon hör av sig, bilden på elefanterna fick jag på köpet med mailet och tandemcykeln snodde vi när vi var på husbilssemester på Öland i somras!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!
PS: Konstigt inlägg? Läs det nedan först så blir det ett lite bättre sammanhang i storyn!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Hej och tack för besöket hos mej. Nu ska jag ta en stund och läsa lite i din blogg. Ha en trevlig kväll.

Västgötskan sa...

Vad innebär det om man INTE vet hur man ser att det är en elefant (eller två) på toaletten?
Jag är lastgammal, eller alldeles för ung för att minnas? ;-)