måndag 2 november 2009

"Konstigt....har Oumberliga blivit en modeblogg?"


Fick en mail förfrågan om Oumberliga Ting blivit en modeblogg med inrikting på bl a underkläder. Fick dessutom en länk till min egen blogg tillskickad mig, Klicka här Nu har jag forskat lite mera och med hjälp av min användarstatestik så ser jag att jag har haft 4 besök ifrån en "sajt" som bevakar allt som skrivs om bl a stingtrosor. Puuh....trodde bara det var jag som hade en lite udda blogg idé. Så det räcker faktisk att man skriver "stingtrosa" så hamnar man på den sidan, märkligt? Vill bara poängtera att både inlägget jag gjorde om stingtrosorna och sajten som bevakar allt som skrivs om samma vara är helt "barnvänliga"!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!
PS: Va konstigt allt är nu för tiden!?

2 kommentarer:

Bloggullet sa...

Skithäftigt.;o)

Ha en fin vecka du fine.
Kram

Häxan sa...

Livet är konstigt, det har du väl märkt. Kramar från Häxan.