lördag 14 november 2009

"Nyckelen till Mitt Hjärta!"


Säger bara Förlåt Vänner! Att jag ännu en gång "hotat" med att lämna Er! Men tänk om det bara är just p g a den "totala kärleken" att jag hotar med det? Kan det vara så att "kärleken", "känslan" eller "viljan" blir för stor ibland? Du är på Oumberliga Bloggen nu, så jag ger inga svar, men frågor är viktiga att ställa!
Så självklart så "låser jag upp" för att ännu en gång ge mig in i den "underbara" och "galna" bloggvärlden!
Ibland kan jag tycka att många är mer sugna på att göra inlägg än kommentera och det gör mig lite dyster. Nu finns det inga givna regler i denna "värld" men som i "verkliga livet" så handlar det lika mycket som att "ge" som att "ta"!
Så nu ska jag ägna några dagar med att göra "nedslag" på lite olika bloggar och bokstavligen "kommentarstextbomba" (ler) allt p g a eller tack vare min medfödda "godhet"!
Kram på Er och ha nu en riktigt fin helg!
PS: Minns nu Emil i Lönneberga när han går fram och kysser sin fröken? Hon ser förvånad ut och säger: - Emil, varför gjorde du så?
-Det gjorde jag av min godhet!
Bara bäst, som alltid hos Astrid Lindgren! DS

3 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Ahhhhhhh...där är du ju,äntligen!

Trodde faktiskt att du menade det den här gången. Men jag vet, denna bloggvärld är beroende framkallande.
Och om det fanns avvänjningspiller för det skulle jag ändå inte vilja ta dem. Jag älskar bloggandet. Till min mans förtret. Fast jag tror han egntligen tycker det är bra emellanåt för då får han ha tv:n för sig själv. Du vet formel 1 programmen och annat trams.

Har ju nåt fantastiskt att berätta för dig vännen. Men jag vill inte skriva om detaljerna här.Men du vet energi tjuven som har härjat i vår familj är GONE- BORTA! De har separerat. Vi törs inte riktigt tro att det är sant ännu för det är rätt nytt. Men du kan ju ana hur glad vi är inombords (skrattar och hjular)Så ikväll ska jag somna med ett leende på läpparna för tårarna är torkade.

Så nu skickar jag de varmaste kramarna till dig och din fina familj och önskar er fin helg

Kramar Viveka

Susanne sa...

Nja så är det säkert oxå hos en del..Men här kommer en liten Lördags titt och jag önskar att du får en fortsatt härlig kväll med lilla frun..Kram från ett mörkt och ganska trist Fare just nu..Kram

Häxan sa...

Tack för din godhet att komma med nya inlägg. För utan dig är världen så trist, grå och väldigt tråkig. Hoppas er lördagskväll är skön. Kramar från Häxan.