fredag 9 juli 2010

"Bästa kvinnorörelsen är i sängen.......!"




Har bokstavligen "jobbat så jag spytt" i veckan, över 30 grader varmt i solen, tungt, skitigt och dammigt, men nu är den sista husgrunden klar och "vi" på "firman" kan börja ta det lite lugnare. I mitt fall så betyder det tredagars helg efter 50 timmars jobb under 4 dagar. Funderar ofta på om folk vet vad de pratar om när de säger att de arbetar "hårt"?
Politiker säger att de ofta har jobbat "hårt".........hm....intressant. Ja, skit samma, läser ikapp det jag missat under veckan nu på morgonen.
Gudrun Schyman och Feministiskt Initiativ bränner stålar ser jag........lyckat reklamkampanj måste jag säga, nu har jag varit inne på deras hemsida och läst på! Om jag blev omvänd? Skulle inte tro det, men jag kommer inte heller beställa dekalen "Bästa kvinnorörelsen är i sängen" heller, men min White Trash Granne klistrade på sin bakrutedekal igår kväll.


Min "Granne" är en kul lirare han är egentligen hög chef med många anställda, nu har han tatuerat sig och köpt "raggarbil" för 500 000:-, i helgen ska han "låtsas" att han är raggare på Big Power Meet i Västerås........visst är sådant också intressant?


Ja, vi människor är "intressanta"....ta det här med Littorin exempelvis, vad han inte har gjort eller gjort skiter jag i skrivandets stund i, kan inte släppa killens skägg helt enkelt, hur tänkte han där? Rakar han inte av den där "könsbehåringen" snart så kommer det gå riktigt illa för honom i livet! Han stod brevid mig på Gröna Lund förra sommaren och jag hade mina funderingar om att prata allvar med honom redan då, men han såg panikslagen och han precis som många andra män med skägg så vill han väl se lite "vuxen" och "trygg" ut så jag lät honom leva kvar i sin "fantasi"!
Ja, just det ja..........detta var ju en "konstblogg" om Oumberligating, idag hälsar vi på hos
Carole Feuerman.
Oumberlige Peter skrev något idag Fredag, trevlig helg!

Inga kommentarer: