onsdag 14 juli 2010

"Ofräsht........borde vara förbjudet.....!"


Milt sagt, nu för det vara nog med all likdumpning i sjöar, hav och vattendrag! Ytterligare en död människa har hittats i vattnet, troligen mördad läser jag i morgonens Svenska Dagblad!
Samtidigt så har polisens insattsstyrka letat efter ett huvud som skymtats under vattnet utanfören badplats i Nynäshamn! Samma sak varje år.
Jag tillhör dem som badar varje dag under sommaren och det jag minst av allt vill möta på under vattnet är ett stirrande huvud eller en kall hand som lät stryker min rygg när jag dyker!
Straffskalan för likdumpning i vatten måste helt klart höjas!
Det finns faktiskt spadar och stora svarta sopsäckar att köpa billigt!
Vän av ordning!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson

1 kommentar:

H sa...

Håller med. ;)