måndag 26 juli 2010

"Vilken tur att jag bloggar........!"


Ja, faktiskt tänk vad mycket viktig information man skulle missa om man inte bloggade!
Min bloggkompis Inger som har den eminenta bloggen Zvammel , där fick jag i sista stund reda på att det är något som heter Nationella Orgasmnatten i natt, känns som en ovärderlig information.
Känns inte som jag har ork att själv delta i några nattliga aktiviteter, men om det börjar låta konstigt här omkring i buskarna så ska jag inte kasta ut hinkar med vatten i tron att det är katter som stör min nattro!
Bilden ovan fick jag nyligen av misstag ifrån något kvinnligt nätverk där det stod: Män är sig lika - karlar är djur! Hmmm......jag undrar det, det behövs ju två för att dansa tango!
Vid datorn som vanligt Oumberlige Peter!

1 kommentar:

imse sa...

Så du ställer inte upp i denna nationella rörelse?
Inte jag heller, om jag ska vara ärlig.

Kram