måndag 26 juli 2010

"Näää..........nu blev det konst(igt).........!"


Min Fru har varit lite konstig sedan igår då hon läste mitt inlägg om den arkeologiska sensationen som man nyligen funnit i Motala! (Se inlägg nedan) Hon grymtade bara sedan hon läst inlägget, sedan försvann hon iväg. Lilla Frun jobbade som chef inom byggindustrin innan hon blev sjuk så arbetsledarfasonerna sitter i, hörde henne kommendera våran äldsta son.........."borra här och här".......efter ett tag så ropade hon in mig i klädkammaren med orden:
"-Påstå inte att jag inte har fantasi.............!"
Under natten så har de nya hängarna ploppat loss ifrån väggen fyra gånger och vi har vaknat och blivit störda, sista gången blev jag väckt av ett bestämt kommando ifrån Frun
"-Gå upp och dra i en skruv i väggen, genom gummimuffen!"
Sagt och gjort, men jag tycker, hängarna känns lite "ledsna"....de känns inte heller riktigt represantiva för det Olofssonska manliga hemmet......så idag ska jag staga upp dem ordentligt!
Ännu ett inlägg ifrån Oumberlige Peters Värld!

Inga kommentarer: