torsdag 7 april 2011

"Erotiska smycken.....nu skiter vi i Beatrice Ask....!"


Usch blev lite på dåligt humör efter förra inlägget, nu något mycket trevligare...guld och juveler, sådant som vi Vikingar gillar och kallar för Oumberligating! När jag gör ett inlägg så försöker jag "väva in" så mycket som möjligt så detta inlägg ska sorteras in under Gallery Erotic Banana of Sweden, ja ni vet mitt Galleri som ska öppna här i Stockholm, helst i Gamla Stan, bara jag hittar en lämplig lokal! Oj, nu kom jag tänka på Danskarna igen så fort jag skrev Gamla Stan, Stockholms Blodbad har väl ingen glömt hoppas jag? Jean Raymond heter en Guldsmed som bor och verkar till största delen i Frankrike, hans "erotiska smycken" hittar du här!

Som sagt du befinner dig nu på Bloggen Oumberliga Ting och den som skriver är Ulv Röde din Cybergallerist mitt i smyckesskrinet!

2 kommentarer:

Lena sa...

Smyckena var vackra!

BP sa...

Erotiskt - nja - men vackert var det iaf