söndag 10 april 2011

"Påskliljor.....helt Oumberligating.....Ännu finns det chans att vända skeppet.....!"



Som Ni kanske vet så älskar jag statistik i alla dess former och självklart så följer jag min "besökstatistik" slaviskt. Tittar man på "sökord" i min blogg så är toppnoteringen fortfarande "Tiffany Lamps" och inte "naket" eller "sex".........det innebär ju helt fantastiskt att Oumberligating fortfarande just är en blogg om Oumberligating. Det är ju snart Påsk och på ett helt fantastiskt sett så förenas "allt" i just Oumberliga Bloggen. Två original Tiffany lampor skall strax säljas på Bukowskis Moderna vår Auktion. Den understa med ett utrop på 250 000-300 000 kronor, den fantastiska glasmosaiken bildar ju ett Påskliljemönster, passar ju utmärkt vid denna tidpunkt på året! Den lite mindre lampan "3 liljor" tar jag fram till hösten och dess lite murrigare färger, den slumpas bort med ett grundutrop på 25 000 kronor!

Klicka här för mer information!

Såg ni Vänner jag lyckades faktiskt med att göra ett helt inlägg utan en enda "erotisk underton"! Hm......om det nu är så djäkla mycket att skryta med...........här sitter en 105 kilo massiv muskel Vikingahanne och skriver om lampor och påskliljor........kanske är riktigt, riktigt sorgligt....fast vackert är det!

Just när Oumberlige Peter skrev raden ovan så kunde en yttre betraktare skymta en tår i ögonvrån. Oumberlige Peter eller Ulv Röde torkade sina ögon och muttrade för sig själv: "-Djävla pollen!"

Vid datorn som vanligt Ulv Röde...eller om det nu var Ulv Röde....eller kanske en blandning mellan dem bägge?

Inga kommentarer: