onsdag 13 april 2011

"Spermaveckan.....nu nedlagd.......!"



Lite sorgligt, inte en endaste kommentar, inte ens ifrån mina trognaste suportrar! Jag fattar, nu har Vi tröttnat på det här med spermadonation, men för de som fortfarande finner de psykosociala i och kring detta ämne intressant så fortsätter artikelserien i Svenska Dagbladet om spermadonation och dess konsekvenser! I Sverige får man "lagligt" sett bara bli Pappa till 12 ungar, ganska okej, då kan man ju spela fotboll i praktiken när man träffas då alla fyllt 18 år och eventuellt blir nyfiken vem som är deras Pappa! Fast om "fulingarna" på bilden dök upp, då tycker jag helt klart att det är bättre att få förbli anonym! I vilket fall som helst så får debatten fortsätta i Svenska Dagbladet och inte på Oumberliga Bloggen! Vårstädning och in med det nya.....vad det nu skulle vara?

Ulv Röde har talat!

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Godmorgon på dig.
En hoper nakna karlar med fotboll tryggt placerad i mitten var en trevlig start på dagen. Även fast jag inte gillar fotboll. De skulle suttit på en häst, då tror jag spermdonationen hade kunnat fortsätta hos dig ett bra tag till....
Så skyll på fotbollen du :))
Vi tjejer börjar bli less på fotboll tror jag :))