fredag 20 januari 2012

"Du vet väl att du som läser ingår i min doktorsavhandling....!"

Ibland Kära Läsare och Bloggvänner så får jag ett så djäkla dåligt samvete för att jag använder Er och Era bloggar tillgrund för min nya Doktorsavhandling. Fast jag lovar dyrt och heligt att inga namn på varken personer eller bloggar kommer att användas. Däremot är jag nöd och tvungen att registrera detta för dem som ska granska min avhandling. Så fortsätt bara som om Ni inte visste någonting Fortsätt att skicka även "arga mail" precis som de två som jag fått nu på förmiddagen, sedan jag gjorde mitt inlägg om "Penis Fajtning" nedan, om jag är djupt "störd" eller ej tror jag faktiskt ingen av mina antagonister till mailskrivare har förmåga att bedöma! Gillar du precis som jag "klokhet" så läs Tanja Bergkvists avhandling här ovan på bild!
Vid din Dator som vanligt Ulv Röde alias Doktor Olofsson Din Gummihandske i Cyberröven!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du är rolig du Peter, fast än lite elak som ständigt lurar dina läsare med det ena tilltaget efter det andra utan att de egentligen fattar vad du håller på med!
Minns din "Icke blogg"
www.storabröstinsmordaiketschup.com som blev Sveriges mest besökta ickeblogg! Ja, du har verkligen visat att det inte bara vi män som är "stygga pojkar" och i genusforskningens tecken som även den gode Tanja Bergkvist skriver om så känns det "rättvist" på något sett!
Fast lite galen är du nog allt, du har ju föreläst för mig på universitetet ett antal gånger nu och det blir aldrig tråkigt!
/Vänliga hälsningar Tobias Erstedt

Västgötskan sa...

Människor dömer väl andra oavsett om man bloggar eller inte. Du gör det bara via nätet, liksom. ;-)

Ha en fin fredagskväll, Peter!

Kram V

BP sa...

Tjejen mår vara bra men herregud den bloggen skulle jag somna ifrån på tre röda.
Ja inte kan du störa dig på mejlen du får - jag menar du ber ju om reaktion i nästan alla dina inlägg;-)

Jess sa...

Att vara "störd" lockar tydligen en hel del läsare! Framför allt verkar de ju stanna kvar också! :) Hahaha!

conny sa...

Hur bär du dig åt för att få arga mejl. Jag har försökt men inte ett enda argt mejl har jag fått. Är faktiskt lite avundsjuk på dina arga mejl. Knepet kanske är att vända sig till humorbefriade människor, men hur vet man vilka de är? Du kanske har nåt tips? :))

När får vi se nakna damer tävlande i gyttjebrottning? Det skulle väl vara en kul aktivitet vid bloggsammankomster. Bara att gräva upp ett litet potatisland bakom erat hus och ta fram vattenslangen och blanda jord och vatten till en lagom konsistens. Vinnande dam kunde få ett presentkort på papiljotter.

Fru Gårman sa...

Jag är gärna med i din doktorsavhandling, fast jag läser här alldeles för sällan för att det ska vara klädsamt egentligen.

Tankar vid midnatt sa...

Doktor Oumberlig von Ting. Ahhh!