måndag 16 januari 2012

"Jag är en man som gömmer tidningar......!"

Måste så här på Måndagsmorgonen erkänna en sak, jag är en sådan där man som gömmer "herrtidningar" så min Fru inte ska hitta dem! Det är nog den enda svaghet som vi/jag har i vårat förhållande, det var länge sedan det hände senast, men nu har det hänt igen! Jag hade gömt den under tvättmaskinen i badrummet (hon kan ju inte böjja sig), men nu hade tvättmaskinen cenrifugerat såpass mycket att tidningen ena hörn skymtade fram! När jag kom hem igår vid tolvtiden på kvällen så låg den där på TV-bordet!
Med barsk min sa hon:
"-Vad är det här Peter, vad har vi sagt om det?"
Det var bara att be om ursäkt ännu en gång och krypa till korset! Jag är en pervers lyxyachtsfluktare och det är inte vilken tidning som helst utan International Boat Magazine, ingen båt i den tidningen under 100 miljoner, ska man drömma, då ska man göra det rejält är mitt motto!
Många i bloggvärlden påstår sig älska ny spännande Design se på båten ovan, ritad av Omega Architects, ännu inte byggd, bara att beställa ritningar och sätta igång, beräknad bygg och konstruktions kostnad cirka 480 miljoner! I jämförelse med detta är ju tidningen billig, bara 120:- bagis!
Får jag någon förståelse här i bloggvärlden? Hoppas på stöd av alla mina underbara läsare, se bara på fören på båten, så vacker att man kan gråta! Tänk vilket bloggkonvent vi skulle kunna ha på denna yacht!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias peter Olofsson Din Drömmare i Cyberaltet!

6 kommentarer:

Singelmamman sa...

Visst är den vacker! Rent fantastisk faktiskt. Men mitt stöd har du inte. Jag tycker du ska låta kära frun få ta del av dina böjelser! Ni kan ju läsa tillsammans. Tänk vilken glädje att ligga i sängen och läsa ihop.
Kram!

Västgötskan sa...

Ha ha!
Penisförlängare i form av lyxiga sportbilar har jag hört. Men såna här båtar är ju ÄNNU större. Jag vet inte vad jag ska säga (eller vågar) säga här Peter, så du inte ska ta illa upp... ;-))

Ha en skön måndag säger vi "bara"!
Ta hand om er du och frugan.

Kram V

conny sa...

Hahaha..ja böjelser har vi ju alla! Inga dåliga grejer det där. Vem skulle motstå Peter vid rodret på denna skapelse långsamt glidande mälaren fram?! :D

Marina sa...

Jodå - blir det en bloggdate på den båten så kommer jag utan tvekan!

desperat hemmafru sa...

Att ha tidskrifter på toan borde vara en mänsklig rättighet! Själv försöker jag inte längre dölja min perversion - jag har en viss dragning åt lamp- och inredningshållet. Jag älskar att sitta och drömma om den ena vackra inredningsdetaljen efter den andra. Och jag har gett upp och "kommit ut". Det står en hel korg med tidningar - helt synligt - på toaletten...

BP sa...

Om du går igång på båtar som ju är dyrbara honor så tycker jag nog att din fru ska ha överseende. Du borde få lägga dom på toan... till exempel;-)