lördag 14 januari 2012

"Nu är glada julen slut slut och......!"


Nu är glada Julen slut slut julegranen kastas ut ut......japp nu är verkligen Julen slut i det Olofssonska hemmet. Tror min Dotters nymfparakit blir glad att bli av med sin Julutstyrsel. Polly den Rödkindade Julparakiten som hon kallas under denna tid! Kalla mig inte djurplågare bara, jag älskar alla djur, har nog provätit fler djur än de flesta, men det ska jag berätta om en annan gång! Ha en fin helg Vänner!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

6 kommentarer:

Disa E sa...

HAhHAhAaa...men så söööööt liten pippiren. Skulle nog Kajsa också gilla! ;o))

♥ Carina ♥ sa...

Haha, har Polly fått vara "stand in" för Rudolf? ;)
Ha en fin helg du med!
Kram

Lippe sa...

Om du inte redan provat alligator så kan jag rekommendera dig att INTE göra det!
Och angående din kommentar: normal?? Går det att äta?
Kramar till dig o frugan!

Marina sa...

En ren parakit...

BP sa...

Älskar denna morphade parakitvariant. Men inte ska du vä äta den inte;-)

Fru Gårman sa...

Hahahahaha!