lördag 13 december 2008

De sista självande minuterna av Luciaaftonen....


Ja, som sagt klockan är snart 23.00 på Luciakvällen och det har som vanlig varit full fart hos Familjen Olofsson, dock inte så mycket Luciafirande som jag önskat. Drömmer mig ibland tillbaka till gymnasietidens glada "Luciavak"(ler). Ja som sagt full fart har det varit, jag och Lilla Frun varit på Bukowskis och provat Vintage kläder, blir spännade och se vad slutpriserna blir, titta på tidigare inlägg har lagt ut lite bilder. Fotade idag själv en del detaljer som kan vara lite intressanta, kommer senare på bloggen. Eftersom det här är en blogg om oumbärligating (fast i bloggsammanhang stavat med e istället för Ä) så har jag "lånat" en fin liten bild från en annan blogg, har gått ut med en liten låneförfrågan och är även beredd på ett litet bildbyte som om Lisa Larsson Adventsbarn är borta i morgon, så föll inte frågan i god jord (gamla uttryck måste också värnas på en blogg om gamla saker). God Natt vänligen Peter Olofsson.

1 kommentar:

Fru Pusselbit sa...

Jag för nu vidare en kommentar från "Myntdrottning", som hon lämnat i ett av mina inlägg:

"Nu du, Fru Pusselbit, behöver jag din hjälp och undrar om du kan hjälpa mig?
Det är så att jag har fått en kommentar av en man som heter Peter och han har sin blogg här också, men jag kan inte lämna någon kommentar tillbaka för han har inte en sån där ring som du, där det står Namn/URL. Jag undrar om du skulle kunna lämna en hälsning från mig, att jag har läst den, och om han kan så får han gärna "lägga till" den där ringen, och säga till mig, så jag kan skriva själv till honom. Om det går att få dit den förstås. Jag tycker det känns så hemskt när jag inte kan skriva nån kommentar hos honom. Jag vore innerligt tacksam om du kunde hjälpa mig! Du är ju bättre än mig på det här :) Hans adress är: http://www.oumberligating.blogspot.com/"