söndag 7 december 2008

Fortsätter orgien i änglar och empire....


Säg ryssland och priserna "flippar" fortfarande ut. I detta fall är det möjligen rysk tillverkning och då pratar vi bara möjligen, farligt med intendenter som andas Ryssland, skulle inte göra det själv. 42 cm höga precis som de paren nedan brännförgyllda i patinerad brons, lite slitage, utrop på 25 000-30 000 men slutade på 42 000 ! Ja, möjligen Ryssland, kanske Frankrike eller varför inte chocka hela "ljusstake eliten" Sent Stockholms arbete säger jag(ler) Nu avslutar vi temat med detta par, skriv gärna en kommentar. Som sagt ha det bra så länge mvh från Peter Olofsson

2 kommentarer:

Sandra Madelene Larsson sa...

Hej. Kul att du hör av dig. Ja, jag var ut och fick nog en aning för mycket alkohol i blodet. Inge bra, jag vet. Men nu minns man hur det var att vara 14 igen, ha ha. Inget mer sånt på LÄNGE vill jag nog säga! Kul med en ny blogg, den ska jag läsa. Hoppas allt är bra med er i juletider. Här är det massvis med snö, verkar aldrig ta slut. Vilket såklart bara är mysigt! Ha det så jätte bra! Kram Sandra. Ps. Ha ha, kärleken har ingen ålder men jag kan ju påpeka att jag har lite för mycket i mitt liv just nu (flytt) för att "ha tid" för någon kärlek, tack ändå! Ds.

oumberligating sa...

Hej Sandra! Okej, det var ett dåligt försök från mig och min Frus sida att bli av med vår äldste son, försöka duger(ler).Trevligt att du gillar det här med att blogga, du har ju fullt upp som du skriver, men om du har tid att läsa när den "Lilla Människan" är hos sin Pappa så kan du väl titta in på www.pockethexorna.blogspot.com en liten trevlig blogg som min fru startat upp och bedriver när hon orkar pga av sitt "smärthandikapp". Ha det så bra och var rädd om dig mvh från Peter