söndag 28 december 2008

Nytt litet oumbärligt ting i familjen.....


Ett litet nytt oumbärligt ting har landat hos familjen Olofsson. En liten tingest med det tekniska namnet Sony Cyber-shot DSC-w170 10,1 mega pixels. ( på bilden föregångaren med 7,2 pixels).
Uppriktigt sagt så trodde jag att denna lilla kompakt kamera skulle vara bättre än den i verkligheten visade sig att vara. Jag är nöjd, men inte mera. Nu var jag och "Lilla Frun" ute efter en kamera som även hon kunde hantera pga sina besvär så efter omständigheterna så är den helt okej för oss. Kommer i vilket fall som helst att använda den som huvudkamera på denna blogg och på min andra blogg www.jernsaxen.blogspot.com om inget annat anges. Vid datorn som vanligt Peter Olofsson.

1 kommentar:

Fru Pusselbit sa...

Den är i alla fall bättre än min mobilkamera på 3,2 megapixels som jag tar alla mina bilder med! ;)

Ha det så gott! =)