tisdag 30 december 2008

Gott slut och Gott Nytt......

Ja, som sagt detta får bli årets sista inlägg, den här bloggen har inte funnits särskilt länge, men jag har ändå fått en hel del trogna besökare det ser jag bl a på mina mail till oumberligating@live.se, stort tack för alla dessa. Avslutar året med ett av i mitt tycke finaste Jenny Nyström nyårskort från tidigt 20-tal. Gott Slut och Ett Stort Gott Nytt År på Er alla, mvh från Peter Olofsson.
PS: Var aldrig kanon när du skjuter kanon! (Nästan en "Göteborgare" tillägnad en trevlig kvinna som gjorde sommarens godaste paj!)

5 kommentarer:

Viveka Gulda sa...

Detsamma till dig!

Lilla huset på prärien sa...

Tusen tack Peter! Och jag önskar dig det bästa 2009 som man bara kan tänka sig :) Ska bli spännande att se vad det nya året bär med sig till oss!

Nyårshälsningar från Jenny

fröken Sätterlund ✯ sa...

Önskar ett gott nytt år! Vad kul att du hittat in till mig :)
:) Therese

Fru Bes Blogg sa...

Gott Nytt År!!

Mvh

Fina

Fru Pusselbit sa...

Jag vill önska dig ett underbart och härligt GOTT NYTT ÅR!! =)