fredag 21 januari 2011

"Erotik Fredag.....!"


Okej, allvarligt talat så är jag lite ledsen att min besökstatestik nu dalat till hälften igen....ifrån att ha varit på topp då jag hade lite "lättklädda grabbar" att bjuda på i väntan på Tomten (backa tillbaka till December om du är ny på Oumberligabloggen).
Nu är det ju så taskigt att jag personligen inte gillar näcka grabbar av naturliga orsaker......men jag gillar tjejer och att få kvinnor att le och bli lyckliga är ju också en passion!
Det känns alltså inte rätt att bjuda på fler Hunkar helt enkelt, näcka Brudar......en omöjlighet....då vore jag en död man! Milt sagt, min Fru är en föredetta elithockeyspelare....numera lite fysiskt handikappad, me slåss med kryckor kan hon fortfarande....har vissa likheter med att klappa till folk med en ishockeyklubba säger hon ibland......ja, ni fattar!

Fan jag är ju man och i värsta krisålderns dessutom så något snusk måste jag ju hitta på.......det är ju fredag för i sjutton, veckodagen då flest svenskar får orgasm enligt en massa rapporter.......få nu inga fantasier om 40 minuter ska jag vara på jobbet......jag har helgjour så inte blir det något bus här inte! Men för Er andra så kan jag ju bjuda på ett inlägg i "erotikens tecken"! Jag bjuder mina läsare på några intressanta sajter, kanske ett och annat tips om vad en bra middag ska innehålla dessutom!
Göm nu inte att lyssna på Tracy Chapman, medans du rör om i kvällsgrytan! Se inlägget nedan!
Som sagt, nu måste jag iväg och jobba! Ha en trevlig Fredag och en Fin Helg alla kategorier!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson Din Frukthandlare i Cyberståndet!
PS: Får jag avsluta med en djävligt dålig historia angående frukt och erotik?
Okej då....eftersom Ni tjatar!
Abedissan till Nunnorna: - Jag har en god och en dålig nyhet, vilken vill Ni höra först sa hon!
-Den Goda, den goda, skrek Nunnorna i kör!
-Den Goda nyheten är att det blir banan till efterätt idag när det är Fredag!
-Nunnorna jublade högt och tackade Gud!
-Den dåliga nyheten är att det severas endast mosad banan!

6 kommentarer:

Caja: sa...

"Vad är det för skillnad mellan män och grisar? Den ena sorten gillar att äta, sova, rapa och vältra sig i snusk. Den andra anses intelligent och har knorr på svansen."
//Nan Tucket

Vid tangentbordet: din citatskrivande leende följare i cyberrymden/caja

Anonym sa...

Sitter och fakturerar för fullt, skriver en rad på min väninnas blogg och i hennes ena hörn finns det en bild som väcker mitt intresse!
Din blogg! Är bjuden på middag ikväll av en stilig och trevlig man, man kan ju inte låta bli att undra om jag får någon "efterrätt" ikväll!
Banan och honungsmelon ser trevligt ut, oj fel, jag menar gott ut!
Fin och kul och härlig blogg du har, jag kommer tillbaka var så saker!
/Kramis Sanna!

whatthefuckdotcom sa...

har inte så mycket att tillägga ditt inlägg, du har sagt det mesta ;) men du! Min nuna har varit på din blogg länge (jag har två st ;))

imse sa...

Din rubrik fick mig att kasta allt och slänga mig in här.
Tyvärr fick jag inte se några hunkar men frukt går ju också bra.

Kram

Caja: sa...

Nu är det freeedag och "förfest" inne hos mig, välkommen/caja

BP sa...

Å jag som är sjuk....

PS. Undrar var du hittar allt det där... läckra alltså, men msad banan - nej tack;-) DS