lördag 22 januari 2011

"Från djupet av mitt hjärta....Förlåt....."!























Från djupet av mitt hjärta alla inredningsbloggare, jag vill verkligen inte genera Er! Jag vet att Ni är en grupp med "klass och stil", det var plumpt av mig att visa godis av "sega råttor typ", förstår nu verkligen vilken tabbe jag gjorde som visade den typen av sötsaker!
Självklart så skulle det varit något som passar på alla vita Shabby Chickade vardagsrumsbord i vitt. Ser att flera haft en After Eight kartong på sina bord under Julen.....lite stil måste det ju vara på "karmellskålen".

Hoppas jag nu ställer allt tillrätta med att presentera lite "godsaker" med "stil och finess".....vill du beställa så hittar du webbadressen i inlägget nedan...Ni kan ju
alltid "blunda" för de övriga bilderna!
Är jag taskig nu mot en hel "bloggrupp"?
Jag vet vad jag talar om......titta i mitt följarfält så ser Ni varför detta inlägg!
2 av mina "inredningsföljare" har tagit bort sig!
Snacka om dubbelmoral för jag ser även via deras IP-nummer att de faktiskt klickade in sig för att se på övriga "produkter" i inlägget nedan och då talar vi inte om en eller 2 sidovisningar utan nu pratar vi 4/5 per besök!
Eller är det så att detta fanatiska inredningbloggande egentligen bottnar i någon slags sexualneouros! Ja, inte vet jag, men som sagt idag bjuder jag på lite mer "klass och stil" i chokladväg att ha på bordet när Gammelfarmor kommer på besök!
Vid Datorn som vanligt Peter Olofsson Din Välfyllda Pralin i Cyberkartongen!

3 kommentarer:

Baronessan sa...

Även jag hade after eight på bordet men hade jag vetat att det fanns willies så hade jag naturligtvis köpt en sådan istället! Skulle varit skoj att se om Gubbe stoppat någon i munnen. Kanske hade jag fått hela asken för mig själv.
För övrigt när jag läst denna spalt så kommer jag att tänka på Skavlans program igår när Hanne Vibeke-Holst med bestämdhet sa att män tänker på sex var 6:e minut. :) Ha en glad lördag!

Znogge sa...

Kan man pigga upp på gottebordet så varför inte ;-)

Uttan sa...

Härligt med "lördagsgodis" tycker i alla fall Jag.

Trevlig Helg!

Kramar!