söndag 30 januari 2011

"Nu ska vi köpa dildo.........!"


Nu är den fan i mig bestämt Lilla Frun och jag ska köpa en Dildo! Jajamensan och det blir ingen vilken skitdildo som helst, det blir
"The Pink Wild Bitch"........en säker vinnare i från USA!
Bara det bästa är gott nog åt oss! Vi har varit ett par i 25 år nu och faktiskt inte haft något liknande förut! Det har liksom inte behövts förrän nu...........vi har börjat få det lite tråkigt!
Känns som det är dax för lite nya lekar och utmaningar!

Hmm..........det var det värsta kanske du som läsare tänker..........så genant skriva om sitt sexliv mitt i natten och på en Söndag dessutom!
Vem fasiken har pratat om sexliv! Nu är det allvar.....det handlar om tävling och att vinna!
Ska berätta! Vi var på fest ikväll. En kvinna där vid namn Louise berättade om en rolig grej hon varit med om nyligen, när hon var och hälsade på en väninna i USA. Hon hade varit på Vibrator Race!
Ja, ni börjar fatta! Det kan bara sluta på ett sätt när man är på fest i ett radhusområde.....ja, håll med om att bara bo i ett radhusområde är lite Kinky i sig själv!
Ihop med alkohol, 8 galna radhusmorsor och en ny idé så är utgången redan given........det blev Vibrator Race ikväll!
Först vara det bara två som ville tävla, men efter en stund så hade några granntanterna/tjejerna varit och hämtat sina "Gummitarzans"! Sedan kom frågan om inte "Lilla Frun" skulle vara med? Vi bor en bit ifrån men alla tyckte att jag kunde åka hem och hämta vår "pryl" så Lilla Frun också kunde vara med och tävla!
Nu kommer det riktigt pinsamma! Vi har ingen och vem tror på det när man säger att vi har ingen!
Så djäkla genant så nu djäklar ska det handlas "vibrator" och Min Älskade Lilla Fru är en kvinna av klass när det gäller tävlingsinstinkt.........ordet förlora finns inte på världskartan!
Hur ser då en vinnare ut..........ja inte fan får det vara något knottrigt skit i sillicongummi inte......nej då ligger den bara och hoppar i tävlingsbacken...........slät och fin ska den vara!
Så nu när jag hittat "The wild Bitch" så blir vi helt klart oslagbara! Skyddande fodral ingår.......bara att ta fram och köra på! För vem vill inte vinna ett Vibrator Race i ett radhusghetto i Stockholms Södra förorter! Kanske ska jag böra arrangera deltävlingar! Det här kan bli hur stort som helst!
Tro inte jag avslöjar några mer detaljer, visserligen har jag visat på en vinnande modell i denna kategori................men för att vinna krävs det "valla" och precis som Gunde Svan så kommer jag aldrig avslöja våran "vallas" sammansättning!
Klockan är nu 5 på Söndagsmorgonen när detta inlägg skrivits klart.........ett rykande hett morgoninlägg att läsa till morgonkaffet...........ja, är det inte för mysigt så säg! Du är på Oumberliga Bloggen nu och den som skriver är Peter Olofsson Din Pistong i Bloggmaskineriet!

13 kommentarer:

Lippe sa...

Vilken ide!!!
Allt som roar intresserar mej!
Jag bor i en samling hus i skogen, ja jag bor ju bara i ett alltså men det finns flera hus runt omkring. Nästan en by.
Vi har lite fester på sommaren ibland och brukar ha lite tävlingar och nu har jag just fått ett nytt uppslag!
Kramen till dej!

Madlar sa...

Hahhhaa, något att fundera på inför sommarens kvällsaktiviter. Har tradition varje sommar med kubbturnering med makens två bröder o deras familjer. Skulle kanske föreslå att byta ut kubben till staven? ;)

Tankar vid midnatt sa...

Härligt asgarv till frukostkaffet. Du har gjort min dag!!!

c sa...

Hahahahahaha shit Peter...hahahahahahaha...är det D.E.T dom ska vara till....jag var hemma hos en kompis häromdagen...gick förbi en byrå...det brummade som f*n där inne i lilla lådan....

Det var nog något som låg i startgroparna för ett litet race....

Tankar vid midnatt sa...

Självklart har jag inte gjort slut med dig - jag skriver bara om jag har något och säga ♥♥♥

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

HIhi.... nä inte kan man ge upp en tävling... :-) Bitchen ser lovande ut.... Med rejäla batterier så bara.....

Kram
Charlotte

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Glömde säga: när jag hittade dig hos rosenkungen kunde jag inte låta bli att titta in.... för nu var det ett tag sedan... :-)

Mimmi Hek sa...

Hittade till din blogg från "Tankar vid midnatt". Tack för ett härligt skratt på förmiddagen. Vilken häftig idé! Känns som en nyare grej än brännboll och kubb på sommarfesterna. Det bästa är ju att den tävlingen även funkar inomhus under mörkare årstider.

Mångmamma sa...

Jahaja!
Här stöp det på att jag
1) Inte bor i ett radhusområde så alla grannaktiviteter är uteslutna!
2) Äger inte heller någon dildo.
3)Är för otekninsk för att kunna komma på ett vinnande vallarecept!

Men lycka till framöver! :)

Caja: sa...

Nu får du minsann slita dig från racet...

Ta ett par stavar emd dig för vi ska gå på turvandring hos Elle nu....

Men KOM då!

BP sa...

Måste den vara rosa?????

Vit som snö sa...

Och just till det här inlägget skulle jag förstås kliva in...
Hmm, vad ska man säga om det då.. Ärligt, såå bitchig ser den väl inte ut med rosa teddyoverallen till;) Mer söt tycker jag:) Lycka till med tävlingsracet:)
Såå, du tror alltså inte att jag bara är Snövit rakt igenom;) Hihi, du har faktiskt helt rätt, det är nog mest hemmet som är snövitt;) Det bor faktiskt en discobrud i mej oxå, precis som du trodde- var senast ute i fredags och shakade loss;) Fast det är numera ytterst sällsynt, dansar oftast hemmavid... Så visst kan det hända att jag kikar in på er bloggfest framåt helgen, man vet aldrig;) Men... jag fortsätter nog min snövita bana på bloggen- den handlar ju inte om mej utan om min inredning framförallt:)Så liiite vit gloria vill jag ha kvar;)
Ha en trevlig start på veckan nu, sen vips så är det fredag igen:)
Kram Cilla

marie sa...

Kan ge ett litet butikstips:

http://www.amoreofsweden.se/
Dildos i alla öjliga modeller, stolekar, fäger...