fredag 20 maj 2011

"Bild till studenten...eller äpplet faller inte långt ifrån päronträdet....!"


Eller kanske rubriken skulle vara "sådan Far sådan Son"! Sitter och tittar i Datorn och letar efter en lämplig bild till ett studentplakat till vår son. Har fått tillstånd av honom att titta i även hans "bildfiler". Hittar till min fasa...hm...stora glädje bilden ovan. Det var alltså sådant här pojkarna hade för sig på Rhodos förra året, fy skäms, driva med Gamla Tanter! Det var inte riktigt så de blev uppfostrade.....eller var det det kanske? I vilket fall som helst Sommar och Sol på gång, hoppas jag! Sedan lovar jag att försöka skapa en lite "seriösare blogg", har tappat alldeles får många underbara följare.....men jag lovar inget, jag lovar bara att jag ska försöka att försöka....(ler)!
Vid Datorn som vanligt Ulv Röden alias Peter Olofsson Din Solstråle i Cybermörkret!

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

*asg* Den är ju sååå klockren;-)

ullrika sa...

Man ska inte snoka i sina barns kameror ;D