torsdag 19 maj 2011

"Usch.....måste genast göra ett nytt inlägg.....!"


Ja, faktiskt, jag fick lite "dålig smak i munnen" av inlägget nedan så nu måste jag genast göra ett nytt och "skölja"! Har berättat det förut men gör det igen. Det finns någon underbart tokig djäkel som driver en samlingsblogg om "Stringtrosor".....jag lovar det är inte jag! I vilket fall som helst så fungerar den så att så fort någon nämner ordet "stringtrosa" så hamnar man med länk på denna blogg, upptäckte till min stora glädje att Oumberliga Bloggen var representerad där två gånger, nu blir det väl tredje gången gillt. Nu kanske man skulle visat en kvinnlig stringtrose rumpa, men eftersom jag inte har några manliga läsare kvar alls så vore det väl att "skita i det blå skåpet"......bjuder lite på lite manlig "string"........ja först hade jag tänkt att visa en bild på mig själv.....men Lilla Frun, Ni vet allas vår Pockethexan, förbjöd mig, hon vill ha sitt 100-kilos kraftpaket för sig själv sa hon.....eller om det nu var så att hon sa: "Du visar dig inte i dina trasiga och urtvättade kalsonger", kanske sa hon också att det inte fungerar med att hålla i magen.....ja, hon är lite konstig min Fru, så har hon en bokblogg också.....det är en latjo grupp bloggare det, fast det ska jag göra ett inlägg om en annan dag.............!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Ditt Blogginlägg rätt upp i Dajmkrysset!
(För det är väl där stringen sitter...ofräscht om jag får säga min mening.....och det får jag ju eftersom det är min blogg) Shit...höll på att glömma länken till de Manliga Stringfillingarna, den hittar du här om du vill överaska Prinsen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Peter kom tillbaka! "Byggsvängen" är sig inte lik utan dig!
Klockan är nu 9 på förmiddagen och snuskburken är öppnad för lite lunch!Krille har pratat i 10 minuter redan om "tanten" som säljer sex, han har lite obehagliga teorier om gummans inåtvända tänder och vilka eventuella skadar de kan åstakomma!
Men för fan skriv inte att du inte har några manliga läsare längre....laptoppen går runt just nu och du är just läst av 4 grabbar och en "kärring"...Den nya basen Tommy var inne och fika ett tag, men har gått ut! Så nu snackar vi skit om honom ett tag! (garv)
Kom förbi och fika någon dag när du tröttnat på alla Damer du jobbar med numera!
Ring Kricke om du ska med till Helsingfors i September!
/Ingemar, Rolle, Stefan, Krille

Anonym sa...

E´tanten inte lite lik Astrid Lindgren....mer än greta Garbo?
Jag tycker det gör det hela ännu mer perverst!
/Tobbe som just kom in och läste!

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Hihi..... du är för härlig Peter! Man kanske skulle köpa ett par string till mannen. Varför är det bara kvinnan som bara ska ha raff-set.......... :-)))

Kram
Charlotte

Rödluvan Betty sa...

aphuHAHA jag kan inget göra än att bara skratta:) mycket positivt menat! prinsen vill nog inte ha nåt som skaver men kanske för en dag, eller inte haha bara skrattar igen!:-)

Vit som snö sa...

;)Längesen jag kikade in nu, jag har tappat blogglusten tillfälligt. Men här fick man underhållning i vanlig ordning:)
Snygga brallor:) Men jag håller med din fru, inget man skulle vilja se sin man posera på nätet i:)
Hoppas allt är bra med dej iallafall, kikar snart in igen, det brukar pigga upp bra:)
Kram Cilla