onsdag 18 maj 2011

"Erotiska Möbler Del II......En undran....!"




Ni som vågade klicka Er vidare till Bala Studios i inlägget nedan kanske precis som jag har fått lite att fundera på? Själv funderade jag länge på det "Erotiska Bordet", ja inte hur det praktiskt ska användas, det fattar väl vilken stolle som helst, utan finns det i olika storlekar? Kvinnor kan ju skilja sig mycket i längd och vikt och även hur bakdelen är utformad! Vad göra? Som Ni Läsare vet sedan tidigare kan man alltid lita på Oumberlige Peter! Jag mailade helt sonika till Bala Studios och fick i princip svar med vändande post! Man ritar helt sonika av rygg och rumpa eller annars kan man skicka in ett "avtryck"! Sedan finns det ett praktiskt problem till, man måste ju få rätt höjd på bordet om Ni förstår vad jag menar.....kan meddela att Bala Studios fixar det med, bara att mäta och skicka in det måttet med för den optimala ställning. Vore ju för djäkligt om man fick ryggskott på kuppen och pyntat 22 000:- för ett bord som inte håller "måttet". Sedan finns det en kul grej i det hela, bordet klarar en maxvikt på 250 kilo!? Automatiskt blir det en följdfråga, hur får man upp en 250 kilos donna på bordet.....men den frågan ställde jag aldrig...vill som sagt verka lite seriös....försöka i allafall!

Som sagt Erotik Onsdag idag.........Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Möbelmästare i Cyberrymden!

2 kommentarer:

Lippe sa...

Haha!! Tänk vad mycket man klarat sig utan som man inte hade en aning om att man behövde!! Ett tips till de kvinnor som går från kort karl till längre karl men behåller bordet: skaffa sängförhöjningar och höj bordet med!
Ett oumbärligt tips på en Oumbärlig sida ;)
Hos mej, på min blogg iaf, träter jag med Gunnar Axe´n när han påstår att han slaktar myterna som vänsterdebattörer skrämmer sjuka och skadade med! Samtidigt sitter han och planerar utskottets studieresa till Grekland!! Jag som är inte sjuk men skadad tycker att det är han som skrämms!!
Kram

Anonym sa...

Hur gick det, beställde du bordet?
Maritha