fredag 24 april 2009

Ofrivillig bloggpaus!


Ja, nu är det "ofrivillig bloggpaus" som gäller! Telia håller på att dra in "fiber" här i kåkarna och det verkar ta lite längre tid en beräknat. Ställer till en hel del små förtretliga saker som att jag fick sitta och skriva betalorder på några räkningar igår och skicka in via bankgirot, man vänjer sig snabbt vid att allt ska gå fort. Både på ont och gott vill jag säga!
Brukar ju alltid försöka skicka personliga "Trevlig Helg Hälsningar" till mina bloggvänner!
För göra det på detta "kollektiva"sett istället!
Lite opersonligt, men lika hjärtligt, det vill jag lova! Så nu alla som läser detta så vill jag önska en skön Fredag och en trevlig Helg från mig på Oumberliga Bloggen Peter Olofsson!

2 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Tack det samma! Ja, visst är det jobbigt när nätet helt plötsligt inte funkar, man vänjer sig fort.
kram/veronica

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej...ojj...jaha då blir du saknad igen då.

Har tillbringat en tid i stan av praktiska skäl men på söndag får jag ääääntligen åka hem. Och om 9 dagar ryker gipset...JIPPIEEE!

Önskar dig en skön helg

kramar Viveka