fredag 18 februari 2011

"När gav du din Fru en geoduck senast......!"


Haha, kan inte sluta garva....visst jag är erkänner, jag har livlig fantasi! Fast det värsta är att jag visste inte ens att det fanns något som hette geoduck förrän min bloggkamrat Baronessan visade det på sin härliga blogg.............det visar ju hur viktigt det att blogga, om inte annat för allmänbildningens skull! Googla du med på Geoduck och lär dig allt om denna Guds skapelse!
Kanske man skulle bilda en Föreningen? Geoduckens Vänner.......en T-shirt kommer jag att trycka i allafall, ett som är säkert, med bild och texten...."När gav du din Fru en Geoduck senast...?"
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson alias Ulv Röde!

6 kommentarer:

Lippe sa...

Googlar...
Fradagskram Lippe

Elle sa...

Fantasi...?
Jag tycker inte att du lämnar särskilt mycket över till fantasin...
*ler*

Inte har vi "kommit ifrån varann" Peter-vännen. Du hänger fortfarande kvar i kanten av "Bloggar jag besöker"!
Kul att du tittar in ibland hos mig.
Jag erkänner att jag igår lekte med tanken att ta en paus eller kanske t o m sluta blogga.
Du vet, ibland har man dagar där allt känns....blä.
Men vem talar jag om det för?
Ingen har väl slutat så ofta som du! *haha*

Har man en gång fastnat i skiten är det svårt att bli av med den.

Ha en finfin helg!!
Kram Elle

Caja: sa...

En sådan har jag aldrig fått av min harmoniman *ler*

Här får du något du kan dela med din fru. En Nallekram/caja

__________,-~-. _.–._.-~-,
_________/ .- ,’_______`-. \
_________\ /`__________\’/
_________ /___’a___a`___\
_________|____,’(_)`.____ |
_________\___( ._|_. )___ /
__________\___ .__,’___ /
__________.-`._______,’-.__
________,’__,’___`-’___`.__`.
_______/___/____V_____\___\_
_____,’____/_____o______\___`.__
___,’_____|______o_______|_____`.
__|_____,’|______o_______|`._____|
___`.__,’_.-\_____o______/-._`.__,’
_________/_`.___o____,’__\_
__.”"-._,’______`._:_,’_______`.,-”"._
_/_,-._`_______)___(________’_,-.__\
(_(___`._____,’_____`.______,’___)_)
_\_\____\__,’________`.____/.___/_/

Lippe sa...

BLÄK!!!
http://www.youtube.com/watch?v=raCUc5A6FHU

Baronessan sa...

Så fint hon håller i den ;)

Suzan sa...

Hej o tack för din kommentar hos mig!
Du, den där geoducken skulle kunna få mig att bli flata! Shit vilken ful!!! bläk!