onsdag 23 februari 2011

"Säger Banksy dig något....!"


Allvar nu..........varje människa bör lära sig något nytt varje dag. Om inte bara för att utvecklas så kanske bara för att kunna se på saker på ett annat sätt!

För 10 år sedan så ville jag slita alla färgburkar ur händerna på alla "klottare" och spreja dem i ögonen! Tycker det mesta klottret är fult som bara den..............men så dök Banksy upp i min Värld och fick mig att se på "saken" på annat sett!

Jag gör detta inlägg för den som skiter i mig och min Familj och inte orkar med mitt privatsociala dravel i inlägget nedan. Vet du allt om Banksy så slutar du att läsa här..........men väljer du att fördjupa dig i Banksys alster via att googla bara ordet "Banksy" och klicka på "bilder" så lovar jag en underbar stund! Antingen du gillar det du ser eller ej!

Känns nästan som jag skulle kunna förvandlas till Världens endaste Sprejgraffitkonstnär CyberVikingahövding!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson alias ulv Röde!
PS: Mer nyfiken på Banksy läs då denna artikel i Svenska Dagbladet!

3 kommentarer:

Caja: sa...

Ska absolut tassa in och läsa om Banksy...

Ha en fin dag du ulv/caja

Caja: sa...

Jag fann en bild...den gick direkt in i hjärtat på mig...såg ingen annan sen...länkat till den från min blogg!

Caja: sa...

Nu har jag skrivit mina ord...och baksy-bilden är med...

Kram/caja