lördag 26 februari 2011

"Omarbetat inlägg.....................!"


"En riktig Man i sin bil kanske utanför din dörr! Du man som inte kan via din charm få det du vill, du man som måste betala för sex! Du man som står på led för att ha sex med ett barn!
Du man som pratar om heder och ära, men inte har en djävla aning om vad det är!
Friad enligt hovrätten är du, men inte enligt oss "riktiga män" vi män som har en "hederskodex".........vi män som vet vad närhet och kärlek är.........fast vi är "känslig killar" så när någon av vårt kön drar vanära över det manliga släktet.......då blir vi inte "gulliga längre".......kanske i en bil utanför din dörr..........................
Skrivet av Ulv Röde efter hovrättens domar!
Läs här i Svenska Dagbladet!
Skrivet av Ulv Röde!"

Så här skrev jag igår......ledsen, upprörd och djävligt förbannad! På 10 minuter hann jag sedan få 5 arga kommentarer ifrån män som kände sig påhoppade????? Ytterligare ett tecken på bristande mandom, att inte kunna läsa "in" vad saken handlar om! Jag tar aldrig bort kommentarer, men gör det då det finns rasistiska inslag i dem. Ynkryggar bland oss män finns i alla kulturer, så att just peka ut en grupp är inte min tanke!

Sedan fick jag ett hot via mail, går bra att skicka fler till jernsaxen@live.se , det var den egentliga orsaken till att jag "släckte ner" inlägget ett tag. Det tar lite tid att "spåra" vad det kommer ifrån och igår var det lite knepigare än vanligt...............men nu är det löst med lite hjälp, tack Erland och Andreas, ni är riktiga Män!


Haha, ibland är livet mer humor än vad det förtjänar............"Jak vet va dit hus bor!"
Nu spöar jag inte skiten ur folk personligen, det får polisen göra, så nu är det polisanmält!
Nej, personligen så "pratar jag bara allvar med folk"!
Fungerar bra det med (ler), jag blev ju hotad när jag gjorde ett inlägg om att även stoppa "manlig omskärelse" för något år sedan, kanske någon minns!
Skitsamma.......inlägget i sin helhet ovan...........
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson alias Ulv Röde!
PS: Offentligt svar till granskarna på Google (han ju bli anmäld dit med), Oumberliga bloggen är en episk saga, en känsla........en tanke............inte åker jag hem och spöar folk inte, Oumberlige Peter är en snäll kille.........har jag hört!

Det finns mer artiklar att läsa idag i Svenska Dagbladet, "Barns rätt till skydd urholkas" för dem som bryr sig om vart vårat samhälle är påväg!

Inga kommentarer: