söndag 17 april 2011

"Tack men nej tack.....Glad Påsk Del IV....!



Det tog inte lång tid innan jag blev bjuden på lite "Påskgodis", skrev "Seconlife" som sökord på min blogg och nu bara en timme senare är jag inbjuden att leta "Påskägg" på någon tysk lädersajt! Inte riktigt min "påse" här i livet det här med "tuffa tag"........men om det nu finns några Trädgårds/foto/inredningsbloggare som gillar "Lack& läder" så är jag inte den som vill cencurera min egen blogg. Lägger inte in några länkar du får "googla" själv så Oumberligating inte hamnar i något cyberrigister för "Lädergänget", det räcker med bilderna som Åke Stefansson skickade till mig! Tack Åke säger jag bara, vill jag se en naken man på riktigt så klär jag av mig själv och speglar mig! Min Svärmor som var på besök gillade bilderna, jag har skickat dem vidare till henne! Dessutom blir jag lite orolig, den typ av "piercing" som du har känns inte riktigt hygienskt! Okej, jag har ringar i bröstvårtorna, men de satte jag dit bara för att reta min Dotter!

Vid datorn Ulv Röde "Ditt Påskägg" i Cyberkorgen!

Inga kommentarer: