torsdag 21 april 2011

"Vad sägen Ni nudå alla bokvänner.....!



Det här är faktiskt också en bokblogg, ja en blogg med en massa Oumberligating blir automatiskt en bokblogg eftersom böcker alltid är Oumberliga ting! Normalt sett så ska man ju berätta om en bok, men ärligt hur kul är det att veta vad en bok kommer att handla om, varken jag eller Lilla Frun Pockethexan läser böckers baksidor. Finns det något härligare än att bli överraskad över vad man finner/läser? Därför berättar jag ingenting om vad Russel Brands bok handlar om, är du nyfiken så får du googla eller boken köper du här!
Rusell Brand har fattat det här med "erotik" och när jag berättade om min blogg och min mission för honom om att starta ett Galleri med Erotisk konst skickade han denna bild till mig!

"Lycka till med Gallery Erotic Banana of Sweden!" Som sagt Oumberlige Peter bjuder på boktsips.....ninannana....veckans boktips!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson!

Inga kommentarer: