söndag 15 maj 2011

"I 40 år har jag väntat......!"







När jag var 7 år gammal önskade jag mig en sådan där fondtapet, ja numera heter det fototapet, antingen en med en sandstrand på eller med en björkskog. Egentligen spelade det ingen roll vilken, det kändes som man kunde försvinna in i vilken som helst. En strandad pirat eller en rövare i skogen. Pappa och Mamma gillade inte idén så det blev aldrig någon fondvägg av fotokaraktär. För 25 år sedan träffade jag Lilla Frun jag gjorde då även ett tappert försök att få en vägg med ett fondmotiv, problem direkt, helt ute vid den tidpunkten......men nu är det kanske dax igen, tiden är inne....nu djävlar ska det bli fondtapet i varenda rum t o m i köket!

In comparison to wallpaper mural of the 1970s modern version of wall treatments looks modern and will suit those who prefer the professionally designed look. Today’s wallpaper murals allow designers and homeowners to turn personal photos, fine art prints, natural images and scenes, or patterns into wallpaper murals. The following collection was created by paper designers Eazywallz. There are no size limits and the images can be applied to bureaus, closets, and other large voids.


Vid datorn som vanligt Ulv Röde Din Målarkludd i Cyberrrummet!

Inga kommentarer: