torsdag 26 maj 2011

"Jag tar genast mitt ansvar och avgår omedelbums....!"


Det här med vår Ers Kungliga Höghet gnager mig som en ond tand! Vänner, jag måste erkänna en sak, jag har också varit på Klubb med Galanta Damer, det går inte så här i efterhand skylla på att vi/jag gick fel, det fanns inte Pole Dance Fitness på den tiden! Det var i Florida för 27 år sedan och vem vill läsa en blogg av en Man med så syndigt leverne, troligtvis ingen! Eftersom jag är något slags Regent här i Cyberrymden, Den Sista Vikingahövdingen, så tar jag genast ansvar för mitt omoraliska handlande och avgår som Bloggare! Dessutom så finns det bilder som jag är orolig att de ska komma ut, det var min Vän XXXXXXX som tog dem, även han finns med på bild. Han är idag en känd Företagsledare med fläckfritt leverne, så jag vill inte att någon "skugga" ska falla över honom! Som sagt i och med detta inlägg så deklarerar jag min omedelbara avgång och det här blir mitt sista inlägg! Dessutom är jag lite orolig för min psykiska hälsa, då jag valt att visa virkade möss på min blogg! Bara det är nog att begära Avsked!
Tack för mig, Med Vänliga Hälsningar Ulv Röde alias Peter Olofsson!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Neeeej snälla stanna kvar, vi
skiter i vad som hände för 27 år
sedan,du hade ju varken fru eller
barn!! Det är ju en viss skillnad.
Maritha

Lippe sa...

Om du stannar kvar så kan jag berätta något roligt om utvecklingen av kvinnor underkläder! Bilden får mej att tänka på det gamla ordpråket hellre röven mot en "pol" än en polare i röven!!
Eller hur det nu var...
Om du slutar blogga så kommer vi iallafall att hitta dej så bara ge upp och sätt dej vid tangentbordet!!
Kram

Rödluvan Betty sa...

Men vad händer Peter?? Du går ingenstans tycker jag och fleeeera andra som du ser här, så sluta bry dig om vad andra tycker, om anhängare drar.. Dom kanske bara känner sig "hotade" själva haha. Så Stanna här nu, jag vet vart din brevlåda bor annars:p Kram Betty*

Tankar vid midnatt sa...

Godkänner inte din avgång - vem ska hålla ensamstående, halta o lytta kvinnor glada om du inte finns. Be om ursäkt så är det avklarat ;-))Vi har alla en massa skelett i garderoben som kan komma upp till ytan . hujedamej... Soliga hälsningar från Skåne ♥ ♥ ♥

ullrika sa...

Hörru du kan inte skylla på gamla misstag, din begäran om avsked är - som du märker - inte godkänd! :)