söndag 18 september 2011

"Vad är egentligen en Kärleksmaskin......!"




Har ständigt dåligt samvete för att jag inte riktigt hinner med allt "kring" bloggandet, två bloggar med ansluten mail till detta, jernsaxen@live.se kräver sin "man". För något halvår sedan så "slängde" jag ur mig något om "samlivet" mellan par och vad som får par att fortsätta "trivas med varandra"! Tyst som i en "kyrka" var det på bloggen, men två mail genererade det i allafall.
Mailet kom ifrån en Kvinna i Örnsköldsvik. Hon kallade sin Dammsugare för "Kärleksmaskinen"....hm......först blev jag lite orolig för vad hon skulle skriva, men det visade sig att det var helt seriöst menat........hm igen, det kan det ju visserligen vara fast det handlar om slangar och dammsugare, ja ni fattar.......hon skrev och berättade att hon tyckte det var "upphetsande" när hon kom hem och hennes Man hade dammsugit och städat hela huset efter jobbet! Då började hennes "myshelg", skrev hon vidare!
Ja, "kärleksmaskiner" kan ju vara så mycket! Alltifrån Röda Lowriders, Caesar 2.0 Lovemachine till Dammsugare, det bästa är ju att vi väljer helt själva, vad vi "går igång" på!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Kärleksleverantör i Cybermörkret!
PS: Personen ifråga vid dammsugaren på bilden är egentligen en man, men den kommer ifrån en sajt som inte passar sig för fina inredningsbloggare, bibliotekarier och småskolelärare mm!
Fast övriga "stygga" kvinnor och män kan ju förstås "glutta" hur mycket de vill här!
Blev Ni besvikna? Säger det igen, det här är ju faktiskt en seriös blogg! En blogg om att vara människa, ha klåda, ätit lite för mycket och ibland ha slut på pengar!

2 kommentarer:

Lippe sa...

En kärleksmaskin kan vara så mycket! Är det en maskin man älskar så kommer nog min bil på första plats! Annars så tänker jag nog mest på en pigg karl ;)
Delar din avsky för fula fötter, välskötta fötter är ok men vanskötta...bläk!
Jobba på fotvården är inget för mig!!
Hoppas att ni får det roligt på bokmässan och att det inte blir för jobbigt!
Om ni behöver någonstans att landa på resan så bor ju jag ganska precis halvvägs!!
Kramar!

BP sa...

Alltså att gå igång på en snabeldrake... Nja... kanske om maken skulle dammsuga utan kläder;-)