onsdag 23 mars 2011

"De finns de som kallar mig ond.....!"


Svärmor på besök! "-Jag kommer över några dagar för att hjälpa till sa hon.....!"
Andra kvällen hon slumrar till utan att ha gett min Fru, alltså sin Dotter sin kvällmedicin!
Det var ju själva vitsen med att Tanten kom på besök eftersom jag jobbar mycket just nu!
Något straff skulle hon väl ha.......... dagen efter tyckte jag att hon hade lite extra lyster i huden!
Ansiktsmasken fungerade! Ja, hon är kvar.........men håller sig numera vaken!
Oumberlige Peter är hård mot de hårda, gammalt bloggordspråk!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson!

8 kommentarer:

Tankar vid midnatt sa...

Du tokiga Man!

Jess sa...

Jag hoppas verkligen inte att det är en bild på din svärmor! ;)

desperat hemmafru sa...

Hi, hi.

Mångmamma sa...

Jag undrar hur många män som överlever en sådan uppvisning i ansiktsbehandling av sin svärmor?
:)

Madlar sa...

Mooaaaahhaa, den var bra :)

Lippe sa...

Jag asgarvar och bara undrar om det är sant samtidigt som jag hoppas att det inte är det för Lilla Fruns skull. Medicin är ju liksom lite viktig att hon får...
Om det är sant att du gjort så där med tanten så klev du ännu ett pinnhål i mina ögin! Vilket raffinerat sätt att ge igen ist för att skälla ut vederbörande eller att gå och sura!!
Kramar till dej i vilket fall som ♥

BP sa...

ASG!!! Önsketänkande va;-))) Dream on boy;-)

PS. Varför kan inte Lilla Frun tar sin medicin själv, då vet hon åtminstone att hon tagit/fått den. DS

Cici sa...

Varför ska vi svärmödrar få så mycket skit kastat på oss?
Mina svärdöttrar är snälla mot mig, skulle bara fattas, så snäll som jag är mot dom.
Men jag förstår att du hittar på sånt här för att du älskar och respekterar din svärmor.