torsdag 31 mars 2011

"Djäklar att jag alltid tappar fokus......Nakna män på stranden....!"


Hmmm......nu har det hänt igen, vadå kanske vän av ordning frågar sig? Jag har återigen skrivit en massa inlägg i eget intresse, jag började faktiskt blogga av helt andra orsaker! Jag ville helt enkelt hjälpa min Kära Hustru att komma i kontakt med kvinnor som precis som hon har mycket svår smärtproblematik! Se Jernsaxen! Sedan ville jag även hjälpa henne att få lite fler besökar till hennes bokblogg, Pockethexorna! Jag har nu visat en massa nakna män i flera inlägg under en tid här på bloggen och det har resulterat i att en massa män, har hört av sig. Tack killar Ni verkar djävligt trevliga allihopa, men jag gillar inte manliga kroppar. Jag tycker visserligen att vi är djävligt vackra precis som Gud skapade oss, fast Bröst och Runda höfter är helt klart min "påse" här i livet...........skynda, skynda.......måste skriva min Frus Bröst och Runda höfter snabbt......annars är jag en "Död man"........! Frun är utrustad med en massa vassa handikapphjälpmedel som jag är övertygad om att hon kan använda på/mot mig på olika obehagliga sätt om jag inte sköter mig! "-En lydig Man är en lycklig man.....säger hon"! Ja, då är det väl bäst att hålla med!

Jo, till saken, det här med att visa lite nakna Män på sin blogg är intressant, förutom att jag fyr dubblat mina besökare sista tiden så resulterar det också att jag får lite saker skickade till mig!

Senast den här Boken med en massa näcka killar på stränder i Carlifornien!

Jag gav den till min Fru och tyckte att hon skulle skriva ett par rader om den på sin blogg, det är ju lite tradigt att hon bara visar på en massa skönlitteratur och deckare! "-Visa den på din blogg du sa hon!" Tycker hon blivit lite snobbig och finkulturell sista tiden......kolla själv på hennes blogg Pockethexorna! Nyfiken på boken, finns här i blädderexemplar på nätet! Bara att klicka så befinner du dig fluktandes på stranden i Carlifornien! Kanske roligare än att se Din Man drickandes direkt ur mjölktetran i kalsongerna i ljustet ifrån kylskåpet! Fast en av mina kvinnliga Grannar tycker det är jättefint när hon ser mig göra detsamma, det finns ju kvinnor som faktiskt har god smak!

Shit.....nu måste jag iväg och kvällsjobba igen.............fokus var det visst som gällde....!

Skrivet av Ulv Röde Din NudistViking på Cyberstranden!

5 kommentarer:

Lena sa...

Jag gillar dina inlägg - förgyller min vardag! Singelkvinna tar vad hon får, skratt!

Lippe sa...

Jag tappar oxå lätt fokus bland nakna män på stränder ;)

Marlene sa...

Hej! Tack för ditt inlägg på min lilla blogg! När jag behöver få ett gott skratt så tittar jag in på din blogg, allvarliga tingester och tankar finns oxå hos dig, men alltid med en twist av självironi och distans i dina inlägg. Uppskattas!
Hoppas du får en bra dag och du inte blir lurad! Ha ögon och öron öppna ;))
Kram Marlene med bruna ögon

Baronessan sa...

Usch, jag skulle aldrig klara av en nudiststrand med dessa binnikemaskar guppandes hit och dit. För övrigt håller jag med lilla frun "en lydig man är en lycklig man". Det är inte bara roligt, det är sant! Glad fredag!

Tankar vid midnatt sa...

Ingen härlig helgbild för att komma på rätt humör. ;-(
Titta in hos mig och se alla vårtecken som kommit i veckan samt några bilden på vår lilla valp som är 1 månad i dag. Snacka om goding... Ha en skön helg Kram ♥ ♥ ♥