tisdag 13 januari 2009

Godmorgon, mina två sista inlägg satte fart på några...



......men inte har på själva bloggen, utan det skedde i mailboxen. Det tackar jag för att man visar den hänsynen när man tycker något är fel. I första fallet så uppgav jag fel mailadress jag hade skrivit www.snow.de utan det ska istället vara www.smow.de till sidan med plastmöblerna från Kartell. Fick sedan dessa bilder tillskickade mig av Tobias Rönnblom med länk till www.yatzer.com ,design blogg/magazine. Tackar så mycket för dem, ordentligt sett att göra reklam för sina möbler, kanske ett sett att få in dem i det "gröna" miljötänket?
Sedan var det de "hårlösa" katterna som skapade debatt, inte heller här på bloggen, utan deras vara eller icke vara resulterade i ganska många arga mail till jernsaxen@live.se Det märks att det är mycket text när man sitter och bloggar runt för alla läser inte vad som skrivs eller är redan blockerade i sin tolkning av någonting därför inte mottagliga för vad det egentligen står i texten, men att avlafram djur med markanta genfel tycker jag är vansinne, nu är inte "nakenkatten" det värsta exempel på det, finns många djur som lider på grund av sitt utseénde, andningssvårigheter exempelvis. Vid datorn Peter som vanligt!

Inga kommentarer: