fredag 16 januari 2009

Tack Janne för bilderna!



Idag var det snabb respons på senaste inlägget, den röda Lincoln bilen. Först från min bloggkompis Nippertippan som alltid ger trevlig feedback på det jag skriver och sedan till Janne som skickat Lincoln bilder, en tidstypisk från 1979 och en som han tog på "bilinköparresa" i USA förra året. Måste säga att ljusblått var fint, det är ju sonen som bestämmer, men om jag lovar att putsa varje dag(ler) så kanske han vill ha en blå. Janne rekommenderar också en sajt www.lincolnversailles.com (lustig kombinationsadress men passar bra här!)
Trevlig kväll önskar Peter!

1 kommentar:

Nippertippan sa...

Jag brukar varje år vid power meet fastna för de pastelturkosa eller ljusbjåa cadillac, så en sådan ska jag köpa när jag får en typ miljon kronor löspengar någon dag;) (fniss)
Kramiz:)