fredag 9 juli 2010

"Det här med White Trash.......!"





Jaha, nu hände det igen, det som inte får hända, att jag "bloggar på" med fler inlägg, hade ju bestämt mig för att göra högst ett om dagen.
Som sagt alla har vi våra brister, Littorin sitt skägg och Gudrun Schyman pinkar i biosalonger, inte lätt att vara människa inte!
Den som läst Oumberliga Bloggen ett tag har nog förstått att jag gillar Konst i alla dess former, den ädla konsten att laga mat har jag dock inte berört så ofta, men det har hänt!
Samlar just nu fotomaterial till en fotoutställning om "White Trash" och när dessa underbara bilder dyker upp på min mail så kan man ju inte undanhålla detta kulinariska matlagningstips, sommarlov och allt, bara att ösa på om inte annat så är det ett bra sätt att strama upp den rynkiga huden kring tatueringarna.......så låt väl smaka, Hamburgerpizza i all sin prakt, lyxa gärna till det med lite Chicken Bits också!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

Inga kommentarer: