tisdag 27 juli 2010

"Peter vart tog Galleri Jernsaxen vägen....?"



Fick ett mail nu på morgonen med en undran vad som hände med "Galleri Jernsaxen"?
Var inte orolig Galleri Jernsaxen lever i högsta grad, men jag hinner inte riktigt med allt som måste göras! Har fått visningsrättigheterna för flera konstnärer nu, så i praktiken är det bara att köra igång. Fast jag vill inte bara visa god konst via nätet, jag behöver ett Galleri också och det måste "gå runt", annars faller hela iden.
Clowner tycker många är obehagligt och sorgligt, andra älskar dem.
Själv är jag varken för eller emot, men dessa gillar jag, se länk här! Konstnären heter Macik Yuri.
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

1 kommentar:

Häxan sa...

Jag gillar Clownen som ligger på ballongerna. Den skulle passa hos mig :)
Tack för fin födelsedagshälsning igår.
Jag ser att du varit produktiv och det var kul att se att Hexan fick vara med på bild också :))
Kramar från Häxan.