söndag 11 oktober 2009

"Fast uppriktigt sagt så!"


Ja, faktiskt, så uppriktigt sagt så är ju det den ultimata drömmen att kunna förena alla typer av bloggar i en och samma blogg. Bilden ovan är något i den vägen, inredning, trädgård och foto.
Ja, väv in vad du vill i tolkningen av bilden. Hmmm........nu var jag där igen, Den Oumberliga Tankens Värld.............kanske det aldrig mer blir någon Inredningsblogg det här........kanske är bäst helt enkelt som Rana skrev i en kommentar (inlägget om Danskar)....att helt enkelt
"skita på sig".....alltid värmer det något!
Vid Datorn som vanligt Peter Olofsson!

4 kommentarer:

Susanne sa...

Hej,,tänkt att skriva till dig så många ggr men dina inlägg blir ibland lite mycket för mitt hjärnkontor just nu;)
Så nu kikar jag bara in och önskar dig och din familj en fortsatt skön söndag..Susanne

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej raring!

Allt väl? Har du hämtat dig från ilskan över danskarna...haha. Hade gääärna hört din frus version av historien också :)

Blir en snabbis vid datorn ...hm...hur lät det där? Vi har iallafall varit ute och röjt bort det sista i trädgården hela dagen inför vintern. Möbler som skall förvaras, granris över känsliga växter nya utelampor har kommit på plats och storstädning av lagårn. Så nu är det dags att ta hand om röjningen inne innan våra vänner kommer på besök.

Ha en fin kväll så hörs vi av.

Kram Viveka

RANA sa...

Hehehe, alltid värmer det något. Den hemtrevliga känslan får man på köpet.

Bloggullet sa...

Jag gillar dig, du har ett varmt hjärta.

Jag funderar ofta på vilken sorts blogg jag vill ha, om jag ska skriva om personliga saker, om politik, om trädgård osv. Och ännu så är den blandat med allt möjligt.
Sen kan man ju har fler bloggar om olika saker, dock blir det lite rörigt att hålla reda på var man ska skriva.

Jag känner att jag inte skriver så personligt längre sedan slutade kriga med FK, och nu känns bloggen mesigare.

Ha en bra söndag du fina man.
Kram