fredag 2 oktober 2009

Ha nu en trevlig helg - Våga inget annat!


Det skulle verkligen inte bli några fler inlägg idag, men så kommenterade Åke inlägget nedan och jag kunde inte låta bli! Åke är faktiskt en av de första som jag blev kompis med här i "cyberrymden" när jag började blogga! Dessutom är han Kassör i Smärt och Patient Föreningen Jernsaxen, han är som klippt och skuren för den rollen, med en längd på 204 cm och ett otrevligt yttre så räcker det ofta bara att han visar sig för att vissa Företag ska betala. Åke är egentligen from som ett lamm, ja, man kan faktiskt säga det sedan han började med sin nya medicinering. Åke, sedan är det faktiskt så att det är jag som tagit bilden, då äger jag den och inte du bara för att du nu är motivet (angående kommentaren i inlägget nedan).
Som sagt våga inget annat en att ha en fin helg!
Vid datorn Peter Olofsson!
PS: Du Åke igen, jag vet att du tycker jag ska visa filmen där du "festar" loss, världen är inte "mogen" för det! Så du och Oumberliga Bloggens läsare får nöjja sig med länken i inlägget nedan! DS

1 kommentar:

Susanne sa...

Hej Peter..Tack för dina ord hos mig..Ja det är mycket med det tekniska i bloggvärlden ,,med bilder o så menar jag..trist med Larsen bilden?!
Kul att du gilla musiken på min blogg..Härlig visst är den..Väldigt avkopplande tycker jag..Kram till fredagen med din familj..