onsdag 21 oktober 2009

"Helt djävla otroligt....men det tar vi sedan, var det någon som sa Julfest?"


Ja, så går det när man slår sig för bröstet och säger att man är i harmoni! Just det, precis när jag gjort det "harmoniska" inlägget nedan och skulle ge mig iväg på uppdrag, så har någon fan brutit sig in i förrådet och snott två cyklar och vandaliserat de andra tre, polis och försäkringbolag fram tills nu, självrisk 5000:- (tävlingscyklar där av den höga premien).
Nu skiter vi i det och ägnar oss åt kvällen Onsdags Julfest. Ordningsreglerna är enkla, du dricker dig berusad i hemmet och sätter på datorn, inläggar och kommenterar som fasiken, allt i dit eget hem, ikväll så räcker det om du endast är iklädd tomteluva, inga webkameror är tillåtana, så det är bara att leva ut precis som du vill. Fast imorgon så vill jag ha en bild på dig som jag kan lägga in på bloggen. Min egen gran är laddad inför kvällen och har jag tur så räcker den fram till advent, då ska jag "bygga" en ny!
Vid datorn i Julhysterins Tid, Nådens År 2009 Peter Olofsson!

4 kommentarer:

Laila sa...

Jahapp julfest.
På med glöggen , tomteluvan och julmusiken då.

Tar mig bort mot julkortstillverkningen lite senare ikväll då.

Alfahannen sa...

YIHAAAAA!!

Tack så mycket, herr Oumberlige DJ för den utomordentligt goda smaken att kicka igång denna dieselosande julbaluns med AC/DC!!

Bannade cykeltjyvar, kanske ska skicka dit den arge häck-grannen för att rensa upp i ditt kvarter.

Rock on, kompis!

Alfahannen sa...

Jaha, här dansar jag omkring i hemmet, endast iklädd tomteluva....och på huvudet har jag hatten.

Glöggen är slut, katten är ett nervvrak och störningsjouren är på väg hit. Jag tar mig en liten konjak, tror jag :)

Scyst....schussst....sjysht.........kul fest!!

Västgötskan sa...

Cool julgran! Jag hinner nog inte dricka tillräckligt för att fixa en sån i år. För börja spara inför julen-2010. :-D