onsdag 7 oktober 2009

Oumberliga Bloggen har fått en till "Följare", för att han ska känna sig Välkommen blir det nu lite Onsdagsröj!



Vi är inte många grabbar här i bloggvärlden så därför så hälsar jag Joacim välkommen till Oumberliga Bloggen! Idag är det Lill Lördag och det är som sedvanligt hos mig Onsdags Röj, via nätet är också Blackriver Ronny och Åke med på länk. Vill du också vara med och festa så är det mycket enkelt, ta fram ordentligt med sprit gärna Whiskey eller något annat som du tycker är gott, sedan kopplar du bara datorn till förstärkaren sedan är festen igång, självklart så måste du skriva i kommentarsfältet att du är på G. Enkelt och miljövänligt, du kan parta och bli berusad i ditt eget hem, ingen taxi behövs heller, så sant som det är sagt, du är nu i Oumberlige Peters Värld!
Dagens inbjudne artist är Sjösjuke Steve om du vill veta mer om honom, så klickar du på ordet Kultur Steve var här i Stockholm i Våras och då var det full fart på Debaser på Söders höjder!
Joacim gillar honom, Ronny är en "smygbluesare" och Åke gillar att dricka Amerikansk Whiskey och jag gillar allt!
Var det någon som sa fest? Nu kör vi!
Vid datorn denna BluesOnsdag Peter Olofsson!
PS: Om en liten stund så kommer det en bild så ni ser vem ni festar med!

19 kommentarer:

Häxan sa...

Ha en härlig kväll. Du kan behöva lite röj. Kanske vi lite till mans skulle behöva röja loss lite på en onsdag. Så att man känner att livet leker och inte bara går på tomgång. Kram!!!

Alfahannen sa...

Alfahannen är rörd (men inte skakad), och häller upp sig en stadig Ardbeg!

Sjösjuka är alltså temat för aftonen....gott så, kör hårt!


//Joacim

Anonym sa...

Men Fan Peter hur kommer jag hem till dig då jag är ju i Karlskoga?
/Åke

oumberligating sa...

Åke! Läs texten! Festen är hos "dig" sedan kör vi som vanligt "gruppsamtal" vid tolvtiden!
Blir faktiskt lite orolig, vågar jag verkligen jaga med dig i år?
Kram ifrån Peter!

Anonym sa...

ROCK AND ROLL nu rullar jag in på bloggen med min nya Audi JÄÄÄÄÄÄÄ..

(_!_)

Anonym sa...

Har precis lämnat ungarna på båten så nu åker min 3 liters flaska fram på bordet. Imorgon blir det sjukskrivning med en tub treo.

Anonym sa...

(o ) ( o)

/Åke

oumberligating sa...

Ronny du kan ju inte köra när du druckit! Jasså det blev en Audi, därför jag inte hört av dig på några dagar! Åker runt förstås och säger hej till vilt främmande kvinnor?
Du är välkommen in i partyvärlden, parkera nu bilen! Eller är den så fin så du sover i den?
Kram ifrån Peter!

Anonym sa...

skärp dej! du får vänta tills efter tio i alla fall.....ÅÅÅÅÅÅÅke

//Helen

Anonym sa...

Jag tycker den passar bra till mej faktiskt. Lagom med meck. Det är en gammal Audi 80 från 95 som har rullat 15,3 Kmil. I alla fall sju år nyare.

Anonym sa...

ikväll kan vi väl maxa din blogg med 100 kommentarer. Ring fler polare.

Anonym sa...

Sjösjuke Steve är grym på sitt sätt som helhet.

oumberligating sa...

Ja är det "datorparty" så är det!/Peter!

Anonym sa...

Ardbeg va gott jag är med. Islay den ö utanför skottland där denna delikata whiskey görs har jag faktiskt jobbat på i ett halvår, på ett mindre varv där!
Men grabbar var är brudarna?
Hälsningar ifrån Andreas som inte kommer in på sin egen blogg idag, undrar vad det kan bero på!

Anonym sa...

Verkar vara lite kul här får man vara med?
Puss o kram ifrån Elin!

oumberligating sa...

Alla får vara med, bara hoppa in Elin!
/Peter
PS: Varför är alla anonyma idag, det gör ingenting ip.nummrerna lägger jag ut imorgon!
Förlåt! Dumt skämt!

Karin Wijk sa...

Tack för inbjudan, men jag var tyvärr redan på väg mot sängen. Ska upp tidigt imorgon och åka på en spännande utflykt. Men röj för mig med :-) / Kram

Karins fotoblogg sa...

Äsch.... missade partyt! Men det blir kanske fler gånger?! :)

Idag stundar en utflykt som min namne redan nämnt. I dina hemtrakter.. :) Ledtråd.... fjärilar...

Får se om det blir bildbevis. Ämnar att ta det ;)

Kram

Anonym sa...

Fy på dig Peter. Ronny skall banne mej inte spana eller heja på några andra brudar än mig.
/H