söndag 4 oktober 2009

"Ja, varför inte? Nu kör vi...God Jul!"



Igår var jag inget snäll känner att jag "trakasserade" en stackars människa som dragit ingång en fantastiskt fin Julblogg se "Julbloggen" Självklart hon har rätt, det är inte länge kvar så varför inte börja "ladda" redan nu! 80 dagar eller något sådant är det kvar och betydligt närmare till Första Advent!
Självklart så tar jag nu fram staken, polerar den blank och fin och sedan är det bara att rigga kulorna, så nu kör vi! Oumberligating hänger på, några fler?
God Jul och Gott Nytt År önskar Oumberligabloggen och Peter Olofsson med den!
PS: Helt klart så ska första Julklappen inhandlas idag!

4 kommentarer:

Laila sa...

Du vet att jag redan tjuvstartat med vissa saker... ;-)

Susanne sa...

OPS! Nej det var väl kanske lite tidigt..Fast julen är mysig så får den väl ändå vänta en liten stund..Kram till söndagen

Häxan sa...

I vår familj har vi redan börjat köpa julklappar så visst kan vi börja räkna ner dagarna....Men putsa du staken så den är färdig när den skall användas....haha.....jag älskar din humor!! God jul! Kramar från Häxan.

ELIN sa...

hahaha din humor är ju bara bäääst!!! tack för länkningen!! mohihihihii!