måndag 28 juni 2010

"Japp, nu har det vänt..........!"


Midsommarhelgen är över, nu har det definitivt vänt mot "mörkare tider" igen, nästa riktiga storhelg är väl Julhelgen om jag inte missminner mig! Som du ser så har även "Oumberligating" fått en liten mörkare layout. Uppriktigt sagt så vet jag inte själv om jag gillar den, vi får se med tiden, jag har allmänt svårt för förändringar men av erfarenhet så vet jag att jag brukar gilla dem med tiden!
Tack Pixelmakaren för bilden, men är det verkligen jag som gör sådana dumheter med eld och tändvätska? Midsommarafton sa du! Lustigt, det har jag inget minne av!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson:

3 kommentarer:

Bibban sa...

mm nu har det verkligen vänt.Så säger min mamma i alla fall. Hon pratar redan om julklappar;)) Men ljust eller mörkt så är det viktigt att hålla grytan kokande och du ser ju ut att fixa det. Kram på dig
Bibban

Karins fotoblogg sa...

Fy på dig Peter! Man ska inte "leka" med elden! Åtminstone inte med tändvätska på det där viset! Du brukar inte uppröra mig men nu har du nog lyckats ;)

Kram!

H sa...

Tycker sidan är snygg