onsdag 30 juni 2010

"Vill nog stänga ute det onda...........!"





Som sagt nu lämnar jag för ett tag det "onda" och beger mig in i "Fotobloggandets Underbara Värld". I mitt nästa "liv" så ska jag inte bry mig om någonting "fult", ska bara fotografera vackra saker! Förutom alla "härliga Fotobloggare" som jag lärt känna via detta Forum så har min Bästa Vän Ronny, Pixelmakaren i egen hög person väckt detta intresse hos mig till liv igen, med sina fina bilder. På Midsommarafton var han på plats på vårat Sommarställe Lilla Blåsut och tog bl a dessa underbara bilder ovan på två av mina barn och deras "kärlekar".
Bilden underst på Pixelmakaren själv, tog jag, tror faktiskt att det blivit min "grej" att fota andra som fotograferar, ska nog visa fler bilder på det i framtiden!
I denna ljuva blomstertid.......Oumberlige Peter själv vid datorn!
PS: Glöm inte att klicka på bilderna för förstoring om du gillar grönska!

7 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Kommer att sakna dina texter men jag förstår dig, ibland tar det stopp när man bara fokuserar på ondskan i världen

Karins fotoblogg sa...

Fina bilder! Och klart att du får vara med och leka! :) Jag ser att Pixelmakaren fotar med rätt sorts kamera ;)

Kram

Karins fotoblogg sa...

Nu har jag kikat på Pixelmakarens sida. Du får hälsa honom att om han nu vill bli anlitad får han ta bort vampyrbilden på honom... Vem 17 vill föreviga sitt bröllop, eller sina barn med en sån fotograf??? ;) Hehehe.... du kan även hälsa att vampyrbilden var jäkligt snyggt gjord! Och att hans bilder är snygga.

Nä Peter, nu vill jag se fler bilder från dig! Själv sitter jag och pillar med några bilder på Carl von Linné som ska ut på bloggen strax :)

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Då få man väl spana efter de kommande bilder ;O)
Själv få jag aldrig tid över för att lära mig min nya camera ;O(
Ha en fortsatt skön sommar.
Petra B.

Elle sa...

Den första bilden fick mig genast att tänka på timotej-reklamen jag såg som barn...*ler*

Om du klarar av att "hålla käften" i evigheter tvivlar jag på...*ler*
Det blir nog ett "ont" inlägg en dag igen. Men tills dess glädjer jag mig över ett par fina sommarbilder!

Ha en solig dag!
Kram Elle

Mollamaja sa...

Va fint :-) Men du, lämna oss nu inte helt utan dina tankar och funderingar bara, det skulle vara ett enormt tomrum.
Kram!

H sa...

Shit vilken stiliga karl han är den där fotografen :)