fredag 18 juni 2010

Peter Olofsson - Behöver du hjälp kontakta en Peter Olofsson!


Va Fan! Jag har klurat på det här länge nu, hur ska man egentligen hinna med allt!
I mitt fall har jag startat Peter Olofsson Klubben, en sammanslutning av grabbar i olika åldrar som vi alla har gemensamt att vi heter just Peter Olofsson. Tillsammans kan vi hinna med hur mycket som helst, för det är ju alltid en Peter Olofsson som fixat "biffen"!
I går ringde det en kille och ville vara med i Peter Olofsson Klubben, men han stavade Peter Olofsson med v (?)! Otroligt, trodde han att han skulle få vara med med den stavningen.
Okej, vi Peter Olofssonare är ganska hyggliga grabbar men är det något vi inte tullar på så är det stavningen av våra namn.
Peter Olofsson kort och gott, inget annat!
Tråkigt nog har vi ännu inte haft något Peter Olofsson Konvent, men var så säkra det kommer.
Vi är ju samtliga ganska upptagna killar, men som sagt behöver du hjälp av något slag, kontakta en Peter Olofsson så garanterar jag att vi fixar det mesta och lite till.
Vid datorn om inte......Peter Olofsson såklart, interimsordförande i Peter Olofsson Klubben!

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Jag som känner två Peter Olofsson, med rätt stavning, kanske skulle tipsa dem ;-)

Njut av fredagen..

Kram Mia